Nem is akárhogyan; egy vadonatúj albummal, a ”Charm School”-lal, melyen 12 dalt hallhatunk, melyek stílusát legjobban úgy lehet leírni “naprakésszé tett klasszikus Roxette”, az erõtõl kirobbanó "Way Out”-tól egészen a keserédes záródalig, a ”Sitting On Top Of The World”-ig. Az esély arra, hogy ez valaha is megtörténik vajmi kevés volt, mikor 2002 õszén Marie Fredrikssont agytumorral diagnosztizálták.
- Akkoriban már elõretekintettünk és fontolgattuk a lehetõségét egy új albumnak – egy olyan anyagot képzeltünk el, ami mindent összefog, ami jó a Roxette-ben, de mégis elõremutató – fûzte hozzá Per Gessle. A turné során a csapat hotel szobája valóságos stúdióvá alakult át, ahol megszületett egy jó pár új dal. Majd hazatérve Svédországba is folytatódtak a munkálatok 2010 tavaszán és õszén. Mire elkezdték a felvételt már egy csomó kész track volt, amelyekbõl válogathattak. Az érzékeny ballada “In My Own Way” például egy újrafelvett gyöngyszem 1984-bõl, amikor a nemzetközi elismerés még csak álom volt számukra.
A legújabb dal a 2010 õszén írodott ”She’s Got Nothing On (But The Radio)”, egy igazi fülbemászó groove remekmû lett. Ebben a nótában minden megvan, amiért a Roxette a világ egyik legtöbb rádiójátszását elért bandája lett: fûzött melódiák, szenvedélyes elõadás, különös humorral vegyített érzék a pop zenéhez, és végül, de nem utolsósorban Marie Fredriksson és Per Gessle énekhangjának különleges keveredése.
- Számomra a kiindulási pont mindig az, hogy Marie hangjára írjak dalokat. Megvan az a képessége, hogy elhisszük minden egyes szavát, amit énekel, életre kelti a dalszövegeket. Egy dalíró számára ez hihetelen ajándék” – vallja be Gessle. Az album felvételei nyugat Svédországban és Stockholmban történtek Clarence Öfwerman és Christoffer Lundqvist producerek közremûködésével. A ”Charm School” csodálatos visszatérés 10 év megpróbáltatás után, vagy ahogy Marie Fredriksson énekli a lemez egyik dalában ”No One Makes It On Her Own”.