2024.04.25. - Márk

Csúcsra járatva : Korn, Tankcsapda, Soltész Rezsõ a Sziget 2005. negyedik napján

Szikrázó napsütéssel kezdõdött a Sziget szombatja. Reggel Fitness gabonapelyhes csokival kezdtünk, melyet frissítõként a sátrunkba szállított a promociós cég.

A délelõtt folyamán a Környezetvédelmi Minisztérium és a Zöldek között zajló focimeccsen drukkoltunk, majd kicsit süttettük a hasainkat a napon. Ezután strandot terveztünk, de inkább a Dréhernél sörivó teszten ízleltük a nedûk sokféleségét. A strand ráér, hiszen idõ, mint a tenger…
A délutáni tankcsapdára megtelt a nagyszínpad elõtti tér, tavaly a koncertjük lábtörés miatt elmaradt. Most a buli fergetegesre sikerült. Ezt követõen a nagyszínpadon a Korn, az amerikai szupersztár rockbanda koncertje pörgette fel az éjszakára a több tízezres tömeget.

A táncdalfesztivál sátorban Csonka Pici betegsége miatt Soltész Rezsõ ugrott be vendégszerepelni. Szerencsére így a buli hangulat meg lett mentve. A siemens színpadon Emil.RuleZ! (alias Hajós András és csapata) butított bennünket, majd a Hiperkarma, és az Eleven Hold vitte be a rajongókat a sötét éjszakába.

A nap folyamán kézmûveskedtünk, hintáztunk nyugágyon, és a 150 gépes internet sátorban olvastuk el elektronikus üzeneteinket.

A fesztivál szombatjának statisztikáról: 1993-ban indult a Sziget, 2005-ben fordult elõ elõször, hogy az összes hetijegy elkelt. Szombaton a hetijegyesekkel és a napijegyesekkel összesen 70 ezer fõ látogatott ki a rendezvényre. Este 11 körül kikerült a „K” hídra a megtelt tábla. Ebbõl adódik, hogy a hangulat hajnalig intenzíven lüktetett bennünk.