4 éves korára kapott egy gitárt, de sok hasznát nem vette, mert inkább a lemezek felé fordította figyelmét. 12 évesen autómosást vállalt, hogy legyen pénze hobbijára. Ekkor kezdte el megalapozni óriási bakelitgyûjteményét. Pályaválasztásban erõsen segítette persze, hogy édesapját gyakorta elkísérte helyi bulikra, ahol az öreg volt a DJ.
Elsõ valamirevaló pörgetését a saját 16. születésnapján produkálta. Annyira bejött neki (meg a közönségnek), hogy hébe-hóba partikon is megmutatta magát. Egy alkalommal helyettesíteni hívták egy klubba, de örökre ott ragadt. Képzelhetjük, mit tett le az asztalra. Hamarosan két újabb rezidensi megkeresést is kapott, és 4 éven át heti 4 estéje volt foglalt ezen tevékenységbõl kifolyólag.
Aztán rájött, hogy van feljebb is, és saját zenékre vágyott. DJ Danny C-vel összeállva létrehozta hát a Jumper Labelt. Nem ez volt az elsõ vállalkozása, mert a kilencvenes évek közepén egy amolyan DJ-boltot nyitott. Lemezeket árult, amelyeket elõszeretettel forgattak a környék belga lemezlovasai. A DJ’s Schoten a mai napig üzemel.
2003 volt a nagy áttörés éve. Ami elsõre úgy tûnt, mint két régebbi felvétel kombinációja, végül világsláger lett. DJ Frank a Sunclub Fiesta és a The Underdog Project Summerjam címû dalát úgy mixelte össze AJ Duncan segítségével, hogy a felvétel dupla platina lett. A világszerte eladott több mint egymillió példány azt jelentette, hogy Frank igazi húzónév lett. Viszont nem felejtette el második otthonát. A diszkóhoz bármikor visszatérhet, és vissza is tér, mert ez az õ igazi terepe. Nem véletlen tehát, hogy itt forgott a Discotex klipje is. A mondást kicsit átértelmezi: nem sokat a szemnek, de annál többet a fülnek.